Zwroty / serwis / reklamacje

Procedura zwrotu

Przygotuj dokumenty

Będziemy potrzebowali dowodu zakupu (faktura) oraz formularz odstąpienia.

Dokonanie zwrotu nie jest trudne! Wystarczy, że przygotujesz 2 dokumenty – dowód zakupu oraz formularz odstąpienia. Formularz odstąpienia może być wypisany ręcznie, jednak musi zawierać wszystkie wymagane informacje. Wzór dokumentu do pobrania poniżej.

Pobierz formularz zwrotu towaru

Przygotuj paczkę

Pamiętaj, aby starannie zabezpieczyć paczkę przed wysyłką, to Ty ponosisz odpowiedzialność za sprzęt!

Wypełniony formularz odeślij razem z towarem i kopią dowodu zakupu do serwisu.

Adres serwisu:

Serwis ZestawyKamer.pl

ul. Sowińskiego 11/94

05-120 Legionowo

Weryfikacja towaru

Musimy zweryfikować, czy otrzymany sprzęt nie nosi śladów użytkowania!

Gdy przesyłka już do nas dotrze – sprawdzamy ją i otwieramy pod nadzorem systemu kamer!

Osoby przyjmujące zwroty ocenią stan produktu i jego kompletność. W przypadku stwierdzenia niezgodności, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu proporcjonalnie do zmniejszenia wartości Towaru.

Zwrot środków

Gra na czas? Nie u nas, wypłacamy środki od razu po uznaniu zwrotu.

Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni na podany numer konta. Pamiętaj, że to termin graniczny – w 99% przypadków środki zwracamy tego samego dnia, którego pozytywnie rozpatrzyliśmy zwrot towaru.

Komunikacja: ZestawyKamer.pl – Klient

Wiemy doskonale jak ważny jest przepływ informacji na linii sklep – Klient, dlatego w formularzach prosimy o Twoje dane takie jak numer telefonu czy adres e-mail. Są to informacje potrzebne wyłącznie do natychmiastowego kontaktu w przypadku potrzeby uzyskania dodatkowych informacji, wyjaśnienia ewentualnych nieścisłości czy przekazania decyzji o zwrocie / reklamacji. Sugerujemy zawsze sprawdzić poprawność przekazywanych danych, w innym przypadku możesz nie otrzymać odpowiedzi – nie z naszej winy 

Procedura reklamacji

Przygotuj dokumenty

Będziemy potrzebowali dowodu zakupu (faktura) oraz formularz reklamacyjny.

Dokonanie reklamacji jest tak samo proste, co zwrotu! Wystarczy, że przygotujesz 2 dokumenty – dowód zakupu oraz formularz reklamacyjny. Formularz ten może być wypisany ręcznie, jednak musi zawierać wszystkie wymagane informacje. Wzór dokumentu do pobrania poniżej.

Pobierz formularz reklamacji towaru

Przygotuj paczkę

Pamiętaj, aby starannie zabezpieczyć paczkę przed wysyłką, to Ty ponosisz odpowiedzialność za sprzęt!

Wypełniony formularz odeślij razem z towarem i kopią dowodu zakupu do serwisu.

Adres serwisu:

Serwis ZestawyKamer.pl

ul. Sowińskiego 11/94

05-120 Legionowo

Proces reklamacji

Ile trwa? Jak to wygląda od środka?

Gdy przesyłka już do nas dotrze – sprawdzamy ją i otwieramy pod nadzorem systemu kamer!

Specjaliści z serwisu ZestawyKamer.pl zweryfikują wstępnie, czy opisana usterka faktycznie występuje. Jeśli okaże się, że sprzęt nie działa prawidłowo z winy użytkownika (np. nieprawidłowe podłączenie) – reklamacja zostanie odrzucona a Konsument będzie obciążony kosztem przesyłki zwrotnej. Ta część procesu może potrwać do 7 dni roboczych, jednak zdecydowana większość przypadków weryfikowana jest do 48 godzin.

W przypadku, gdy tylko potwierdzimy opisany defekt sprzętu – musimy poczekać na decyzję producenta. Ten proces w standardowym trybie może potrwać do 30 dni roboczych, w uzasadnionych przypadkach (przyczyny niezależne od każdej ze stron) może zostać przedłużony do 90 dni roboczych. Nie musisz się przerażać tak odległymi terminami – to wersja pesymistyczna o której musimy z przyzwoitości poinformować. Większość spraw załatwiamy sprawnie do 30 dni roboczych.

Decyzja w sprawie reklamacji

Kilka wariantów zakończenia sprawy.

Jeśli w procesie reklamacyjnym zweryfikujemy nieuprawnioną ingerencję w sprzęt, przeprowadzone modyfikacje czy błędne podłączenie – reklamacja zostanie odrzucona a Klient zostanie obciążony kosztami zwrotnej przesyłki.

Jeśli decyzja w sprawie reklamacji będzie pozytywna – możemy rozwiązać sprawę na kilka sposobów:

  • Następuje naprawa / wymiana towaru na wolny od wad,
  • W przypadku braku danego modelu w sprzedaży (np. wycofany z produkcji):
    • Zaoferujemy wymianę na model o takich samych parametrach technicznych lub lepszych,
    • Zaoferujemy zwrot środków.